vrijdag 24 september 2010

Sorry.

Afgelopen week heb ik toch een dagje moeten zondigen. Het leven zonder afval is leuk maar als je barst van de honger wordt het een ander verhaal. Bovendien had ik er een harde dag werken opzitten en bleek de enige mogelijkheid om van Amsterdam naar Alkmaar te komen per trein via Hoorn te zijn. Hoewel ik ook in dit soort gevallen toch probeer om iets te vinden zonder verpakking werd het een verpakt broodje en een fles sinaasappelsap.

Toch heb ik ook nog iets positiefs te melden. De bakker heb ik een ontbijtkoekblik gegeven die hij later deze week zal voorzien van een heerlijk versgebakken ontbijtkoek. Zo heb ik ook 's ochtends voordat ik me naar de treinen spoed iets te eten en uiteraard een tussendoortje voor op het werk.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten