zondag 3 oktober 2010

Omelet.

Vanmorgen de dag begonnen met een heerlijke omelet. Twee dikke sneeën brood met ham en kaas. Ham overigens waar ik bijna veel te veel voor betaald heb omdat de slager het bakje ook mee had gewogen. Bovenop een goeie omelet met verse tomaten van de markt. Peper en zout (inclusief kruiden) zit er ook overheen. En juist die laatste twee ingrediënten beginnen zo langzaam maar zeker op te raken.

Komende tijd zal ik veel nieuwe producten moeten halen op diverse plaatsen. De fles olijfolie is leeg, maar gelukkig heb ik hiervoor al twee adressen paraat in Amsterdam. Een kruiden en specerijenwinkel weet ik echter nog niet te vinden. Tijd voor een nieuwe impuls in het leven zonder afval!

1 opmerking:

  1. Ziet er goed uit!
    Ik denk inderdaad dat hoe kleiner het product hoe moeilijk het te verkrijgen is zonder verpakking.
    Ik had laatst toevallig hoofdzeep gekocht zonder verpakking. Maar helaas was dat bij de lush (zoiets?) mega zeep winkel, en die zijn nogal ruim mbt verpakkings materiaal, tasjes, stikkers en gratis samplers, weet niet of je dit kunt afstaan ;)

    BeantwoordenVerwijderen