zaterdag 21 augustus 2010

Daalders.

Verpakkingen zijn zó 2009. De picknickmand daarentegen is weer helemaal hip! De zaterdagmarkt trouwens ook. Mijn gulden bleek ook echt een daalder waard te zijn. Hoe zullen ze dat eigenlijk noemen anno nu? "Op de markt is uw euro net ietsje meer waard"?
2,5 kilo aardappels voor twee euro, heel veel verse groente en fruit voor bodemprijzen en een brood van de bakkerij. Hiermee moet ik de week toch een stuk beter doorkomen dan de afgelopen week.
Overigens heb ik ook geitenkaas kunnen vinden bij de kaasboer. Helaas niet zo cheap als de groente op de markt.

2 opmerkingen:

  1. He Arjen,

    Goeie actie,
    Ben er naar aanleiding van je verhaal ook iets bewuster mee. Vrees dat ik het niet zo rigoureus aanpak als jij met 2 kids maar alle beetjes helpen denk ik dan maar.

    ps mooie foto's!

    groet,

    dj

    BeantwoordenVerwijderen
  2. De kreet is tegenwoordig: "de markt: van alle markten thuis".Jouw vinding is alleen veel leuker.

    Keep up the good work.

    Jeroen

    BeantwoordenVerwijderen